..:färdigintervjuad:..

På en kvart var det över och bra gick det. Hoppas jag åtminstone. Det lät lovande. Dom ville nämligen ha en som kan börja fort som attan och det kan ju jag som ingenting gör på dagarna. Och så tyckte dom det var bra att jag kan svenska.. det tycker jag med, det är ju faktiskt mitt modersmål..

Jei, om bara en liten stund kommer Markus hit. Som jag har saknat honom ♥. Idag är det faktiskt ett år sedan vi träffades. Det känns som om det var igår, samtidigt som jag tycker att jag har känt honom hela mitt liv. Märkligt.

Kommentarer
Postat av: Anna

Grattis på 1-års dagen!!! Hälsa Markus!



Grattis också till arbetsintervjun!! När får du veta om du får jobbet?

2009-09-03 @ 22:49:19
Postat av: ..:emmi:..

Anna: Jag har en smula svårt att hålla reda på dagarna, det är inte så lätt när man är ledig dagarna i ända... det är IDAG som är vår ett-årsdag, men tack tack :)



Jag ska få veta idag eller på måndag (lite annat än i IKEA...) och hon sku meddela oberoende som jag får jobbet eller inte.

2009-09-04 @ 09:00:32
URL: http://emppu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0