..:back to school:..

Igår var det Back to School Party i Lyni för Novias studerande och jag var där med mina kompisar. Temat var Old English School Girl or Boy eller halare. Jag och Anna var typ de enda i vårt gäng som satsat och hållit oss till temat, men vi var sen desto finare :)
   

Kvällen började hos Satu och Henkka, eller när vi kom var Satu ännu på jobb och lägenheten var full med pojkar så vi fick minsann höra en och annan milihistoria...

I Lyni var det ganska mycket folk, i och för sig krävs det inte så många för att där ska se trångt ut... Satu envisades med att få bjuda på försenade födelsedags-drinkar åt oss - maffiga glassdrinkar, mums. På tal om födelsedagar - jag fick en finfin mixer av Anna i present - precis en sådan jag ville ha. Nu ska jag minsann börja experimentera med den och sen kan jag bjuda på smarriga smoothiesar och fruitisar.

Jag fick också buggprivatlektioner, men det är en annan historia...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0