..:första veckan:..

Snart är första arbetsveckan avklarad - jiises vad snabbt den gått trots att jag gjort så gott som ingenting. Här är typ folktomt i hela kontoret och jag har en sån gigantisk lust (mul on niin suuri haave..) att bara traska ut i solen och strunta i att sitta här ytterligare två timmar och rulla tummar.

Idag bär det av hem till Åbo - Mamma ska få se min nya lägenhet för första gången, hoppas hon godkänner den :) Dessutom ska vi tömma det sista från den gamla och städa där. Till nyöppnade Gina Tricot hade jag också tänkt hinna vid något skede, förhoppningsvis är där mindre trångt nu än på öppningsdagen.

Kommentarer
Postat av: Josephine

Jag var till Gina en vecka efter den öppnat o hamnade ändå köa skitlänge..tydligen håller det i sig en tid den nya populariteten. Skall bli skönt att komma hem till Åbo igen på fredag, saknar ju min söta lilla stad:)

2008-05-13 @ 07:45:51
URL: http://mumintroll84.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0