..:surfa för betalt:..

Att surfa runt på nätet åtta timmar per dag och dessutom få betalt för det låter väl lyxigt; jag kan dock meddela att det är otroligt slött. Jag blir så frustrerad när jag inte får någonting att göra, jag skulle till och med med glädje rada papper från den ena högen till den andra, men i och med att allt här nu är papperslöst (åtminstone i teorin..) går ju inte det heller..

Kanske jag borde börja länka samman alla gemen och se hur många varv runt kontoret keden räcker.

Kommentarer
Postat av: Petski

Du kan ju alltid gå igenom wikipeida på nätet om du har tråkigt. Där lär ju finnas en del har jag hört. Börja med bokstaven A...

2008-05-08 @ 17:06:21
URL: http://petskis.blogg.se
Postat av: Evelina

Heh...låter inte alltför inspirerande nej...

Jepp, vappen firades hemma!:) Kom tillbaka till Sthlm i måndas och hade riktigt skoj hemma med grillfest och krogrunda med gamla gänget!:) Sj då?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0