..:en aha-upplevelse:..

Äntligen hände det - jag fattar vad det är jag försöker räkna i statistiken! Eller jag vet åtminstone hur jag ska bete mig för att få rätt svar, varför jag ska göra så är fortfarande lite oklart. Vitsi jag är stolt över mig själv, jag trodde den här dagen aldrig skulle komma. (Men nu kommer det väl gå som i intern redovisning-tenten. Då hade jag också dagen före en liknande aha-upplevelse och var alldeles tvärsäker på att tenten skulle gå strålande. Det visade sig dock att läraren inte alls tyckte att det var viktigt att ta upp det som jag med möda hade lärt mig, så det sket ju sig kapitalt..)

Nu gäller det bara att pränta in hypotesprövningen nånstans, den biten av teorin har jag inte riktigt fått grepp om ännu, men vänta bara - I'm on fire.
Kanske.

Kommentarer
Postat av: Josefin

Du är utmanad av mig på min blogg:)!

2009-03-26 @ 13:24:27
URL: http://livetmedjosefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0