..:tadaa - en uppdatering:..

Jag har så fullt upp dagarna i ända att jag inte hinner blogga = dagens största lögn. Sanningen är att jag helt enkelt inte har någonting att blogga om eftersom mina dagar är så fruktansvärt tråkiga. Jag avlider på riktigt om jag inte får något jobb den här sommaren (jag har ju ännu inte hört något från IKEA. Är dock ganska övertygad om att jag inte fick något jobb där..). Jag har ingen självdisciplin som skulle få mig att göra vettiga saker när jag är ledig. Istället tittar jag på Heartbeat och TopModel på teve tills de kommer skräpserier ut ur öronen på mig. 

Som tur har jag ändå min cykel nu - my saviour. Igår var jag - och min cykel - och hälsade på Josefin - och hennes goda kladdkaka - i den nya lägenhet, som är bautafin. Jag fick sån flytthimo, jag vill också ha en ny fancy lägenhet och inte bo kvar här i mitt lilla råtthål. Dessutom var området jättekiva, jag fick nästan lust att flytta bort från kärncentrum och bo ute på vischan..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0