..:var som jag, jag är skitgrym:..

JallaJalla-filmen är så jäkla rolig, jag kan se den miljoner gånger. Nu sitter jag och tittar på den på youtube. Det här klippet nedan, från 2:50 och nån minut framåt, är en av mina absoluta favoriter. Så jäkla romantiskt.



En stor jävla boll, en fet boll av kärlek som man liksom knycklar ihop, såhära, så den blir skitstenhård som jag bara vill kasta in i dig. Det är som om huvudet skulle sprängas, samtidigt som man står på jorden så vill man bara vara kvar, samtidigt är det som en katapult som bara flyger i rymden som en raket så där, man är på väg dit dit dit och sen så - fan jag vet inte vad jag snackar om ens förlåt. Att man skjuter upp sig själv i rymden och man vill bara va där och va i din rymd som en konstig chh-rymdraket som åker omkring. Jag vet inte vad jag snackar om längre. Jag är helt sjuk i huvet.

Jag bara menar att jag är, jag är kär i dig.

Kommentarer
Postat av: Syssy

Jag vill se hela jalla jalla nuuuuuu!!!!! fräckt att visa en liten snutt så att andra bara blir retade o vill se mera...

2009-02-01 @ 10:48:56
Postat av: ..:emmi:..

Syssy: nå hela filmen finns i princip på tuben så det är bara att lägga igång och titta

2009-02-01 @ 19:26:45
URL: http://emppu.blogg.se/
Postat av: Syssy

Nå vi for sen ut o skrinna så jag hann int titta mer... nå kanske ja kollar en annan gång! men de känns int PÅ RIKTIGT när man ser på youtube...

2009-02-01 @ 19:35:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0