..:sakta och osäkert:..

Efter att med möda ha plitat ner 16 raderProSemit kände jag att det var hög tid att ta en liten paus, gå ut, få lite frisk luft - och framför allt gå till butiken och köpa lite energi. Det behövdes verkligen, eftersom jag måste få min del av arbetet klart idag. 

Nu ska jag med friska tag fortsätta skrivandet, jag ska bara äta några kex först..

Ps. Det är MASSVIS med snö ute, mysigt. Alla ser så glada ut, tänk vad lite snö kan göra. Vad som fick mig att le ännu bredare var två gubbar som hade snöbollskrig, eller nja den ena stod på marken och bombarderade den andra som stod på en ställning tre meter upp i luften helt försvarslös.  

Kommentarer
Postat av: Syssy

Hihi, va lustigt, roliga gubbar :) o snö e bara helt bäst. Jag måste behärska mej helt hundra en dag när jag gick förbi småkidsens liukuribacke så att inte jag också slängde mej ner för den utan gick värdigt och vuxet ner för trappan... men trist var det!

2009-01-24 @ 11:10:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0