..:så många frågor:..

Efter att igår ha fått grönt ljus för att utföra praktiken först på hösten utan att det påverkar när jag kan ta ut mina papper, har jag idag börjat leta sommarjobb på allvar. Eller njaa, jag har nu sökt till alla dom ställen jag verkligen skulle vilja till, dvs. en drös med klädbutiker i princip, jag borde ju nog skicka ut massvis av ansökningar så jag nu åtminstone skulle få ett napp. Förargligt när det går så dåligt nu för Ovako, annars kunde jag gott och väl varit där i sommar. Igen... Samtidigt skulle jag vilja vara här i Åbo, jag har ju aldrig tidigare varit här hela sommaren, men ingen av mina stjärnor, alltså M och Anna, kommer vara här, så det är ju lite trist..

Kan ingen bara servera mig det perfekta sommarjobbet på ett silverfat?

Kommentarer
Postat av: Syssy

Hördu du, Stenhusprinsessan II, allt serveras int alltid på silverfat! Du får väl anstränga dej lite!!

2009-01-31 @ 11:07:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0