..:jag = tröggöken #1:..

Varför får jag ingenting gjort?

Idag - efter att ha varit till skolan och presenterat min icke-existerande examensarbetesforskningsplan (som nu dock är lite mera existerande) och efter att ha gått på stan med M och sökt en ultraljudsvisselpipa (don't ask why, jag fick inte heller det riktigt på det klara..) - bestämde jag mig för att vara flitig och skicka in MASSVIS av jobbansökningar. Jag har nu varit hemma i två timmar och har ännu inte lyckats plita ner en endaste rad i en endaste jobbansökan. Istället sitter jag och hör på Volbeat. Det hjälper ju. Det är precis vad som krävs för att jag ska få ett jobb till sommaren.  



Ps. Idag lyckades M införskaffa sig ett par hela farkkun. Jag tror det var hans första par. Ou jee.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0