..:oho - jag minns fortfarande mitt lösenord:..

Det snurrar bloggar i mitt huvud 24/7 - dock en massa andras bloggar än min egen, som fullständigt har kommit till ett standstill. Få se, kanske jag kan göra någonting åt det nu när jag till och med har lyckats plita ner åtskilliga sidor på mitt bloggrelaterade examensarbete. Det är regn som saknas, jag är nog lite en regnperson. Det är då jag får saker gjorda. Grunden lades redan som liten då jag och systeryster var som effektivast när de regnade och städade Moffas skjul så det glänste (så mycket nu ett helt i obehandlat trä inklätt skjul kan skina efter att ha blivit behandlat med två gamla penslar som sopborstar..) och alla saker var på sin plats (där vi ansåg att deras plats var, vad Moffa tyckte var en helt annan femma..).

Nu när solen igen tittar fram efter en förmiddag av härligt regn, är examensarbetesarbetet lagt på is igen och latmasksjag, som bara vill drischa och gå ute och njuta av sommarens sista (??) solstrålar, kryper fram.   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0