..:nervstärv:..

I över en timme har jag idag suttit i skolan och försökt printa ut fem dokument på sammanlagt 8 sidor. Efter att först förgäves försökt på två datorer, var den tredje slutligen samarbetsvillig - dock printade den enbart i svartvitt (en - och jo det heter en CV, inte ett... - CV med bild i svartvitt är ju inte så sprittande..)... Efter att ha jagat genom hela skolan för att hitta en datasal som inte skulle vara låst hittade jag slutligen en. Inte nog med att datorn var aplångsam -där fungerade inte printern whatsoever. Jag letade vidare, för att hitta - tadaa - ännu en printer som inte fungerade. Jag är inte ens förvånad, bara fruktansvärt irriterad. Tänk att det ska vara så svårt att få utprintat några ynka papper utan att vara tvungen att ägna timtalen åt projektet.

Nervlugnande musik: Eva Dahlgren - Jag vill ha Dej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0