..:gårdagen:..

Igår var ju min mamma här och vi gick på stan tills min stackars om-den-inte-blir-bättre-snart-amputeras-den-häl var nära att möta sitt öde. Mamma köpt inte mindre än tre par skor åt sig, mitt saldo var en sketen hårproduktsflaska (ps. på Wiklunds säljer dom TRESemmés hårvårdsserie - 8,90 för en 900 ml flaska - billigt och uppenbarligen också bra enligt vad jag har hört..). Mamma, den skurken, sticker förresten iväg till Milano i övermorgon, själv far jag till Pargas (skulle det nu helst vara Parga..) - inte alls orättvist..

Anyways, efter att Mamma hoppat på bussen hemåt, träffade jag Josefin i Bremer för att prata bort några timmar - och äta kakor :) Hon tog deras bautagoda cheesecake, själv tog jag en chokladbrownie, som jag förväntade mig - givetvis - att skulle se ut som en brownie, alltså typ som en fluffig mockaruta, men det visade sig vara en oerhört kompakt chokladkaka, i stil med kladdkaka, som bara smalt i munnen. A piece of heaven. Mums. Om ni har vägarna förbi Bremer - testa! Vi var dock inga riktiga bloggare eftersom vi inte fotade bakverken innan vi smällde dem i oss...
 
Nu är det nog dags att sätta stopp för detta råddiga, fjantiga inlägg innan jag helt skriver ner mig i fån-bloggar-påsan..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0