..:the dark knight:..

Igår var Tarja och jag och tittade på nyaste Batman-filmen the Dark Knight. Jag hade på förhand hört massor om filmen, nästan uteslutande positiva saker. Jag var dock lite tveksam till om denna superhjältefilm skulle falla mig på läppen, men det gjorde den - big time. Den var verkligen bra och spännande hela tiden - och Christian Bale så snygg.. Jag tyckte inte ens att fightscenerna, som ändå var ganska många, blev för utdragna och trista som de ibland blir i dylika filmer. Och Heath Ledgers Joker - alldeles fenomenal. Och precis som Anna sa, det var först när man såg honom där på vita duken som man verkligen förstod att han är död.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0