..:ryktet sprider sig:..

Idag ringde Julia för att tenta mig om M - och hon var inte nådig, hon ville veta allt. Saken blev ju inte precis bättre av att Momi ropade i bakgrunden - lika nyfiken hon som sitt barnbarn.. Lite svårt att säga något alls när M själv var med. Pinsamma släktingar man har, men ack så charmiga..


 
Igår var jag förresten på tuparit (det var tydligen officiella tuparit-dagen igår..) med M hos hans kompisar (eller ja, den ena av de nyinflyttade känner jag flyktigt.. jag tror dock att hon inte riktigt tycker om mig, månne det beror på södern-incidenten..) och det var jättekiva. Levande musik, trevliga människor, bra stämning.

Kommentarer
Postat av: Syssy

Höh, hit till Petrozavodsk sprider det sig visst långsamt... Int vet ja att hela släkten e inblandad redan!! snabba ryck, emlan...

2008-09-22 @ 11:26:36
Postat av: ..:emmi:..

Syssy: Nå int e dom inblandade överhuvudtaget (dom blandar bara in sig själva lite..) jag är ju knappt själv inblandad...

2008-09-22 @ 15:23:13
URL: http://emppu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0