..:magnus betnér och morotsskjortan:..

Om jag tyckte Magnus Betnér var sjukt bra tidigare, så är det inget mot vad jag tycker att han är nu efter att ha sett honom igår på ÅST. Jag är extremt imponerad av komikers egentligen, tänk att stå framför en hop med människor och försöka vara konstant rolig i flera timmar. Betnér hade dock inga problem med det, en och en halv timme gick på ett ögonblick, jag skulle helt bra ha kunnat sitta där dubbelt så länge till. Fast i och för sig var mina skrattmuskler så sjuka, att det kanske var lika så bra att det inte fortsatte längre...

Efteråt for vi till Gustav som firade sin födelsedag. Jag och Anna hade fixat den bästa födelsedagspresenten - en t-skjorta med den klassiska Gustav-moroten på. Attans att jag inte fotade den, för den var verkligen något utöver det vanliga... Efter det for vi allihopa till Åbo Diskotek, men där var inte så bra meno (fast där var mera människor än vad jag någonsin sett där tidigare...) - kan ju också bero på att jag inte alls var på festhumör - så vi gick tidigt hem.  

PS. Jag, som alltid har ögonen på skaft, hittade förresten ett bankkort i baren, jag börjar riktigt bli en hejare på sådant. En hittelön skulle jag gärna ha håvat in... 10 % av värdet borde man väl få om man för det till polisen...damn..

Kommentarer
Postat av: rooroo

du måst besöka ÅD på rätt kvällar. man kan int motstå festandet då

2008-09-28 @ 20:25:58
URL: http://storstadskvinna.blogg.se/
Postat av: Syssy

Jag vill se den berömda morotsskjortan!! nyfiken

2008-09-29 @ 15:23:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0