..:jobb, jobb, jobb, jobb:..

Om nån timme ska jag bege mig iväg till Bruke för att jobba. I hela fyra dagar. Det betyder tidiga uppstigningar och nånting att göra. Sånt är jag ju inte alls van med. Fast idag var jag ju faktiskt i skolan från halv nio till halv tre. Otroligt att just allting ska vara inklämt på en och samma dag och sedan har man ledigt resten av veckan. Någon smartgök som varit i gång igen, sådana har vi många av i den där skolan. Gissa hur lat man blir när man aldrig gör någonting.

Dagens artist: John Mayer (Skönare musik får man leta med ljus och lykta efter)

Kommentarer
Postat av: Syssy

har du ens kollat på öppna uni-kurser?? ja tycker absolut att du borde gå några såna!! dom brukar ha helt bra utbud...

2008-09-16 @ 06:52:15
Postat av: ..:emmi:..

Syssy: Hmm, jag vet nu int riktigt..jag borde väl då typ ha börjat nån kurs för länge sen, alltså i början av september... Månne int jag ska komma på något sätt att fördriva tiden - jag ska ju till sthlm här snart, o så ska jag hänga upp mina gardiner..sånt tar tid..:)

2008-09-16 @ 09:16:42
URL: http://emppu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0