..:hukkareissu:..

Idag skulle jag och Anna till Markan Talo för att inhandla lite elektronik (en printer och en telefon med andra ord..) men när vi väl hittade fram visade det sig att priserna i nätbutiken och priserna i butikbutiken skiljde sig rätt så mycket - allt var typ 30 euro dyrare. Så det var sedan bara att hoppa på bussen och åka tillbaka in till stan. Lite onödig resa, men det var kanske inte hela världen. Om det är någonting jag har så är det tid.

I stan stillade vi vår hunger i Amarillo, som flyttat till gamla H&M-utrymmena - och det vara verkligen fint där, dock inte lika hög mysfaktor som i gamla Amarillo, men maten var väldigt god, servicen bra och stämningen trevlig. 

I Hansa sker massvis av förändringar, det byggs till, butiker försvinner och dyker upp, och byter plats - en verklig röra. Lindex har nu i allafall öppnat där och de erbjöd 20% rabatt på alla varor. Jag köpte en nagelfil och ett par strumpisar, finfina kap... Rabatten var rent utsagt gigantisk..  

Efter att jag släpat mig upp för mördarbacken var jag alldeles kaputt och av någon underlig anledning hade inte min snuva förbättrats alls. Trots att jag traskade omkring utan vantar i kylan. Brukar inte sådant vara väldigt hälsosamt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0