..:årets första skoldag:..

Idag börjar mitt tredje år som tradenomstuderande, shit vad tiden har gått fort. Nu är ju största delen av studietiden, åtminstone i den här skolan, förbi för min del. Samtidigt som jag irriterar mig oerhört mycket på att skolan inte är så mycket att hänga i granen och alltid lyckas rådda till precis allt som är möjligt att rådda till, tycker jag om att gå där, främst tack vare mina studiekompisar. Om jag aldrig skulle ha börjat där skulle jag inte känna en massa huippu-människor.

Nej nu ska jag väl börja fixa mig i ordning för årets första skoldag.

Dagens musik: Mamma Mia soundtracket :)

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Tackis! Ska bli sköönt. Ha ju haft en vecka semester här före nu också men det märks nog ingenstans. Nåja. Hoppas du har d bra i skolan iaf. Njut medan d vara, jag saknar Skövde.

2008-09-04 @ 17:46:35
URL: http://alexandradubbelv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0