..:tidning på villovägar:..

Jag ringde i förrgår till HBL för att ta upp min prenumeration igen, och igår skulle jag ha fått första tidningen. Förväntansfull steg jag upp skittidigt (jag råka nu bara vara vaken, jag hade inte väckning..) och spanade om det skulle ligga någon husis på min fina nya dörrmatta. Det gjorde det inte. Inte heller imorse. Jag som så hade sett fram emot att lösa korsordet i dagens tidning... Så jag ringde igen, och det visade sig att adressen de hade i sitt system inte riktigt var min adress. Så det är säkert någon granne som fått min blaska... :( HBL-tanten korrigerade felet så förhoppningsvis får jag min tidning imorgon. Men i den finns ju inget korsord...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0