..:rullar fram:..

Jag var igår och hohtobowlade med Anna, Satu och Viktoria - och jag vann! Vilket i och för sig var tur för de andra för jag är världens sämsta förlorare... Första omgången vann jag till och med överlägset, typ 30 poäng till nästa. Priset jag fick betala var en jäkligt sjuk handled, men idag har den mirakulöst återhämtat sig, vilket ju är tur för jag ska om en timme och spela sähly.  

 
Viktoria, Anna och Satu ser konfunderat på scoreboarden. Haha, jag märkte just att det ser ut som om Satu sku ha en gigantrumpa, fast det egentligen är hennes+Annas.. :)


Jag visar var skåpet ska stå :)

Slutresultatet. Vi blev lite på hälft med andra omgången.. :(

Efter bowlandet hyrde vi en film, Ten, for till Bremer och äta, sedan hem till Satu för att titta på filmen - som var kopiöst dålig - och äta hennes supergoda äppelkaka och chokomuffins. Det slutade med att vi satt och såg på ståupparen Jeff Dunham istället.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0