..:man kan känna sig smart när:..

...man i misstag sätter in sin telefon i kylskåpet och sedan ägnar åtskillig tid åt att febrilt leta efter den, för att slutligen hitta den av en slump när man blivit allt för törstig av letandet och öppnar kylskåpsdörren för att ta lite saft åt sig. Liknande händer mig oroväckande ofta. 

Till mitt försvar måste jag dock säga att det var den envise telefonförsäljaren som råddade bort mig totalt.. vanligtvis brukar de ge upp när man ber dem tala svenska, men inte den här, nej han pratade bannemig klockren svenska och skulle med allt våld få mig att börja prenumerera på nån gudsförgäten blaska...  

Kommentarer
Postat av: Syssy

bravo Emmi!!!

2008-10-29 @ 10:31:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0