..:det bidde ingen tupplur:..

...det bidde ett bad istället. Jag är nog fulltständigt inkapabel att ligga och slafa mitt på dagen. Det är totalt omöjligt. Och då är jag för tillfället jättetrött. Varmt vatten, skum, doftljus, skön musik - och min fina badkarsdyna. Nu är jag - om möjligt - ännu slöare. Hungrig är jag dessutom. Nu är frågan om jag ska vänta med käket tills Mamma kommer om typ en timme, eller om jag ska äta nu.

Ps. Jag fick idag besked från Kela att jag får bostadsbidraget retroaktivt. Hurray!

Kommentarer
Postat av: Syssy

Va? har du en badkarsdyna?? Jag vill också ha en sån!!! e dom dyra...? vill du skicka en åt mej..?

2008-10-13 @ 16:59:33
Postat av: ..:emmi:..

Syssy: Jepp, jag har en badkarsdyna...alltså en sån där som ser ut typ som en vanlig dyna..int en sån där hjärtformad...äh, fatta du alls..? Joo, nog kan jag skicka en sån åt dig...

2008-10-13 @ 20:03:30
URL: http://emppu.blogg.se/
Postat av: Birgitta

Har du en badkarsdyna? Jag har länge sökt efter något att lägga i karet efter två ryggoperationer och trasiga knän så har jag problem varja gång jag vill krypa ner i badet. Var finns den att köpa?

Snälla hör av dig så snart du kan

2009-01-14 @ 16:11:20
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0