..:irriterad:..

Nu har jag första dagen på jobbet överstökad - och det var stressigt. De ha rtagit i bruk ett nytt fakturaskanningssystem som jag har suttit och pillat med hela dagen. Dessutom var jag ofrivilligt övertid utan ersättning...hårt... och så fick jag veta att jag inte alls kan ha sån arbetstid som jag skulle vilja utan måste börja typ åtta och jobba till över fyra. Blä :(

Det är inte min dag alls idag, när jag kom hem och skulle börja fixa flyttanmälan och sånt, funkade inte internet och telefonkön var evighetslång. Nu sitter jag i bibban och skriver och här är datorn helt mysko och dessutom smäller tangenterna så hiskeligt hårt att jag misstänker att jag och alla andra här snart får hörselskador.

En positiv sak var dock att jag fick studiestöd också den här månaden. Kanske jag har råd att leva då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0