..:länge sen sist:..

Shit vad länge sedan det var jag plitade ner någonting här - hela fem dagar! Det blev inte riktigt av att skriva så mycket när Morris var här och på grund av påskfirandet i Dalsbruk blev det ännu mindre bloggat. Främst på grund av att datorn där är långsam som fattigåren. Jag har absolut inte tålamod att sitta och kämpa med den.

Påskhelgen gick väldigt lugnt till, vi spelade kort (och Sybarit...) mest hela tiden. Och jag förlorade konstant. Ordspråket Otur i spel, tur i kärlek kan jag meddela att inte alls stämmer.. Åtminstone har inte jag märkt av det ännu.

På måndagen, alltså igår, lämnade min moster och hennes familj Frillesro och hann på vägen hem komma på besök till oss. Det var jätteroligt att se kusinerna, dom växer dock så snabbt att jag inte hinner med. Julia, som just fyllde tolv, är redan flera centimeter längre än jag - och jag tycker inte att jag är speciellt kort med mina 174 centimetrar. 

Morris hade drabbats av någon underlig släng av blyghet, och ville absolut inte leka med Robin, som skulle ha haft ork och enegri att leka med honom hur länge som helst, utan satt bara och tryckte i ett hörn och såg förskräckt ut.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0