..:hem ikväll:..

Ikväll bär det av till Åbo. Min moster + familj kommer dit ikväll. Eftersom de ska till Åland tidigt på lördag morgon så de behövde någonstans att crasch en natt. Själv ryms jag inte att slafa i lägenheten så jag får våldgästa Anna istället. Varför inte lova bort sin egen lägenhet och sedan inse att man själv inte har någonstans att ta vägen? Mitt lilla sittbadkar var ju alltid ett alternativ, skulle dock ha blivit lite obekvämt i längden.

Jag ser så fram emot vår SatC-dag, det ska bli så roligt! Först ska vi vara hos Anna och inleda dagen med SatC-avsnitt och cosmos, sedan ska vi till Teini och äta och därefter blir det bio för hela slanten. Efter det blir det säkert krogbesök tillsammans med övriga kompisar, dvs. pojkarna som av nån underlig anledning inte vill delta i SatC:andet.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0