..:nyfiken som en...en bruksare:..

Igår kväll hördes plötsligt chop-chop-ljud och när jag tittade ut såg jag Medi-Heli-helikoptern som höll på och landa på en gräsmatta en bit ifrån vårt hus. Ljud hördes också när alla bruksare kröp ut ur sina hålor för att komma och titta vad som försiggick. En gubbe såg till och med ut som om han flugit upp ur sängen och fortfarande hade pyamasen på sig när han kom farande. Här är man väldigt intresserad när något utöver det ordinära sker, på gott och ont.



Och jag är inte ett dugg bättre själv.

Kommentarer
Postat av: Syssy

Nå alla hade väl inte kamerorna med sig åtm!!!

2008-07-24 @ 21:14:01
Postat av: Emmi

Syssy: jag bara dokumenterade lite...helt bara från fönstret, jag var INTE ute...

2008-07-24 @ 21:19:44
URL: http://emppu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0