..:näytä mulle missä sul on rusketusraidat:..

Vad underbart veckoslutet var! Soligt, varmt och det bästa av allt - det tillbringades ute på Frillesro. Jag kastade vinterpälsen med besked och simmade flera gånger per dag. Vidare varmt var det inte, men det var mycket välkommet med lite svalka i hettan. Vi pinade också Morris i böljan, men han var inte vidare förtjust och det hela slutade med en smått butter hund och jag och mamma var fulla med rivmärken, passar fint med brännan.

Det tog så oerhört emot att peda iväg till Aura på söndag kväll och jag hade helst bara sjukanmält mig eller nånting för att slippa gå på jobb idag.

         



Dessutom är det ensamt i Kakola, jag tycker hela tiden jag hör Morris små tass-steg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0