..:27 grader och sol:..

Idag börjar Baltic Jazz, känns helt surreal. Efter att jazzen är över, är ju sommaren på upphällningen. Och den har ju inte ens börjat på riktigt ännu. Det är iallafall varmt och fint idag, hoppas det håller i sig hela helgen - och hela juli. Igår kom en hurja åskskur, det regnade otroligt mycket, men det var över på en liten stund och sen strålade solen igen. Hoppas dock att molnen regnat av sig nu. Kanske det verkligen kommer vara 27 grader och sol - mitt mantra.

Jag tänker gå tidigare från jobbet idag så jag hinner hem och fixa mig klar inför kvällen innan jag ska till bibban för att hjälpa till med Bo Carpelan-evenmang. Sedan blir det väl sedvanliga Portti resten av kvällen, med lite mys på backen med mina superskojsiga grannar först...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0