..:tidig start:..

Idag steg jag ovanligt tidigt upp eftersom jag skulle till skolan till redan 8.30. Trevligt att sega sig iväg till skolan i kolmörker och duggregn. Lektionen pågick till 10 och då var det ännu skumt ute. Dessutom har all snö försvunnit på grund av det förbenade regnet.

Nu känns det bra att ha stigit lite tidigare upp, men då när väckarklockan ringde kände jag mig nog mest som en död säl. Det var så tungt att stiga upp, jag kan inte förstå, jag som nu alltid varit ganska morgonpigg har plötsligt blivit världens sjusovare. Man går ju miste om så mycket av dagen när man vaknar så sent.

Nu sitter jag här och funderar om det ska bli någon sählyträning idag, Vicke sover ännu så honom kan jag ju inte fråga..Skulle vara trevligt att veta lite i förtid..

Kommentarer
Postat av: Ida

Ja visst var det en härlig nostalgitripp :) Ja och den där med att man slog in sina böcker i presentpapper för att de skulle hålla längre, stämmer in på mig iaf. Var tvång på det i skolan ;)
Tja, en del listor hittar jag på andra bloggar, eller nån annanstans på internet och en del listor gör jag själv.

Vad är sählyträning?

2008-01-11 @ 10:45:39
URL: http://daaarlingen.blogg.se
Postat av: Ida

Jo men sånt plastpapper hade vi också, det var coolast ;)
Jaha, då har jag lärt mig ett nytt ord då, sähly. Börjar bli riktigt duktig på finska ;)

2008-01-11 @ 16:10:07
URL: http://daaarlingen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0