..:söndagsprogrammet:..

Nu har jag äntligen fått alla mina prylar inplockade dit vart de hör. Här såg ut som ett bombnedslag med alla mina väskor, kläder och inköp överallt, men nu är alltid i sin ordning igen. Nu ska jag bara dammsuga, moppa och gynsa (oj vilket mamma-ord, det betyder alltså tvätta, skrubba..) badrummet. Jiihaa... 


 Idag kommer förresten den spännande upplösningen av tysk-österrikiska backveckan. Igår i nästsista tävlingen vann Ahonen överlägset och tog cupens totala ledning. Spännande spännande spännande. Hoppas han vinner idag för då blir han inte bara en hel massa euron rikare, utan också den första som vunnit backveckan fem gånger

Igår log Ahonen till och med. Någonting stort är på gång. 


 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej! Vet du när Desperate Housewives börjar sändas igen? :)

2008-01-06 @ 12:56:06
URL: http://yaiyalicious.blogg.se
Postat av: Syssy

Oj, han skiner ju som en sol!!! ja blir nästan bländad....

2008-01-07 @ 17:25:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0