..:solstorm?:..

Jag kom just in från stormen där ute - köldbenupen, rödkindad och tilltufsad. Fy attan vad det blåser. Det är annars strålande fint väder, kallt, klart och soligt, men den förbenade vinden förstör allting.

Det är väldigt vackert när solen får iskristallerna att gnistra och havet att glittra, men det ser man knappt då man är tvungen att gå vinkelgång och ögonen är så fulla med tårar så även om man gick upprätt skulle man ändå inte se något. Kanske jag ändå är tvungen att trotsa herr Nordanvind (hmm, kanske en smula fel väderstreck, men anyway..) och bege mig iväg ut med kameran i högsta hugg och föreviga det hela. Måste bara ta igen mig lite mycket först. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0