..:oooonsdag:..

Jag kom just hem från en ytterst givande lektion, läraren stod och läste direkt från sitt worddokument som visades på skärmen. Fascinerande. Skulle vara trevligt om lärarna ens någon gång kunde tala lite fritt och säga något utöver det de antecknat.
För min del gick timmen åt att rita, vilket ju också är helt trevligt. Jag borde göra det lite oftare så att min oerhörda talang inte helt rostar.. Varför kunde jag inte få ärva lite mera av mammas målargener?

image212


Ute össnöar det - jag såg ut som en snögubbe när jag klev in i hissen och som en dränkt katt när jag klev ut - men det är så varmt att det säkert snart kommer att övergå i regn. Underbart...
Nu ska jag börja söka praktikplats på allvar = jag ska lista olika företag som jag kan tänka mig att arbeta på och sedan försöker knåpa ihop fina ansökningsbrev till dem. Jag har ingen lust att göra det whatsoever, men det är väl illa tvunget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0