..:jag mördas:..

 ...den 18 april om 25 år. Då är jag ju bara 47 år gammal. Vad trevligt att veta. Det är tydligen någon slags släktdrag att bli bragd om livet, mamma hittade när hon släktforskade en släkting som gått samma öde till mötes.

Det positiva är ju att jag åtminstone hinner fira Alexandras 51 årsdag sex dagar tidigare.

How and When will YOU die?

Created by andy and taken 698293 times on Bzoink

Name 
Age 
Birth MonthJanuaryFebruaryMarchAprilMayJuneJulyAugustSeptemberOctoberNovemberDecember
Die onApril 18, 2033
Die ofMurder
You will feel painFalse



Create a Quizlet | Search Quizlets | Go to Bzoink


Jag är inte det minsta uttråkad när jag håller på med sånt här tjafs. Inte alls.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0