..:five down:..

...countless to go. Näe, så illa är det kanske inte ändå, men det känns lite så just nu.. Min fantasi är på noll, nej nej, rent av på minus.. Det är alltså julklappar jag svamlar om. Idag gick jag på stan i några timmar och resultatet var en magrare plånbok och en några julklappar rikare Emmy, inte så mycket att hänga i granen med andra ord (haha..). 

Mina julkort har jag nu äntligen lyckats få inkuverterade (yes, that's a word..) och inklämda, med nöd och näppe, i Postens julkortskuvert. Nu gäller det bara att få dem till postlådan före den 15:e, det kan bli tufft. 

Nu ska jag paketera dagens sista julklapp, sen ska jag titta på Monk tills M kommer hit. Hoppas det tar länge för då har jag en vettig orsak att titta på alldeles för många Monk-avsnitt på raken..  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0