..:alla bara lämnar mig:..

Anna reser ju iväg till Thailand nästa vecka för att njuta i två hela veckor av sol, värme - och paraplydrinkar. För någon dag sedan berättade M att han och hans kompisar planerar att ta en sista-minuten-resa söderut - idag bokade dom den. Så den 14:e far han också iväg till solen (dock lite mindre sol och mindre varmt på Kanarieöarna än i Thailand, men anyway..) Så hit lämnar dom mig båda två - i kalla, tråkiga Finland. Skulle det ens vara skapligt vinterväder här, men nej.. Det är så synd om mig.

Tack och lov kommer min kära syster hemåt och inte reser ännu längre ifrån mig.

Kommentarer
Postat av: Syssy

Hihi, ja e den enda snälla :)

2008-12-07 @ 21:24:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0