..:13 dagar:..

Hur ska jag klara av låta bli att öppna min julklapp som jag fick igår av Anna före julafton? Kanske jag borde gömma paketet nånstans, få det ur mitt synfält. Det är dock inte det lättaste i en lägenhet som är stor som ett tefat.

Idag ska jag gå min andra julklappsjaktrond på stan, hoppas jag hittar allt jag behöver nu. Inte nog med att jag ska köpa mina egna julklappar, jag har också fått order av både Mamma och Pappa att köpa julklappar å deras vägnar också.. Skojsigt värre...

Fonduekvällen igår var förresten väldigt rolig, trots en smärre eldsvåda.. När jag kom hem var det dock andra bullar, jag tänkte inte få sömn på något sätt. Slutligen slocknade jag någon gång inne på småtimmarna, sista gången jag såg på klockan var den halv fyra.. Två timmar senare vaknade jag av en förskräcklig mardröm - jag drömde att Monk mördats. Jag minns att jag funderade över hur serien då skulle kunna fortsätta och huruvida de följande avsnitten hette något i stil med "Monk and the..". Jag tror jag blivit lite Monk-skadad... 

Kommentarer
Postat av: Syssy

Öh, hur sku de va om du sku minska på monk-tittandet! Kanske du sku kunna sova normalt på nätterna...

O va ha ni riktigt härja me för eld??

2008-12-11 @ 13:11:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0