..:walk the line:..

Igår var jag till Anna, som jag inte sett på evigheter. Det var så roligt att träffas och prata lite, vi hann också se en film - Walk the Line, som jag velat se hur länge som helst men aldrig riktigt haft chansen. Och filmen var verkligen bra och motsvarade ganska långt mina förväntningar. Dock tycker jag inte Cash's låtar är så väldans bra, jag kan knappt särskilja den ena från den andra då de alla är så lika, men Joaquin Phoenix var fenomenal i sin roll.

Idag ska vi gå och titta på Mamma Mia, som förmodligen är en lite muntrare historia än Walk the Line :)

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Han som e så bra! Du måst lyssna på några av mina favvolåtar så ändrar du nog åsikt, dom låter inte alls likadant alla. Du har fel åsikt :D Hah. Skämt åsido.

2008-08-17 @ 16:25:52
URL: http://alexandradubbelv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0