..:som en ledbruten gås:..

Ja, så känner jag mig idag. Efter det tuffa punttispasset på torsdag och sählymatchen igår, är min stackars kropp alldeles kaputt. Jag inbillar mig dock att det är bra med lite träningvärk, det får mig att känna att jag gjort någonting åtminstone. Vitsi jag har saknat sählyn. Det var så sjukt roligt att spela igen, dessutom var vi massvis av människor och trots att det vr väldigt trångt på plan så gick det riktigt bra att spela. Jag hade inte ens glömt mina moves fast jag varit borta så länge :)

Dessutom är min nacke lite öm efter bilfärden hem från Salibandyarena. Vi var nämligen sex personer inklämda i en liten tvådörrars Audi och jag satt hela vägen krokig som en kringla med bakhuvudet fast i taket, vilket resulterade i en mild nackspärr..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0