..:dagen efter:..

Avslutningsmiddagen var riktigt lyckad trots att servicen på stället inte riktigt var något att hänga i granen, men det goda sällskapet lyfte avsevärt mycket på stämningen. Dessutom var maten sjukt god. Och alla var så fint uppklädda i klänningar och kostymer. Jag körde med min vakio - ja den börjar bli det vi det här laget...



Jag skulle ha massor att berätta från gårdagen, men jag bara inte orkar nu. Jag ska nämligen om en liten stund fara med Anna till Arnolds och äta donitser. Vi hade på onsdagen en gästföreläsare från Arnolds och han sa att Arnolds' donitser är väldigt hälsosamma (okej det där var sanning med modifikation, det som han egentligen sa var att dom innehåller mindre fett än andra och att han trots att han äter fem stycken om dagen ändå var i god form...)

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Om du planerar resa till hösten tycker jag absolut att du ska fara ti Prag. Där e så kiva! När ska du börja jobba? Nu i maj? Jag börjar ant. först den 16.6 och sen jobbar jag ist. hela augusti. Får se.

2008-04-25 @ 13:59:24
URL: http://alexandradubbelv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0