..:tisdagförmiddag:..

Väckarklockan ringde imorse kvart över sju och jag övervägde allvarligt i cirka åtta minuter att bara fortsätta sova och strunta i att stiga upp, men beslöt mig slutligen för det senare alternativet.

Lektionen började halv nio och när jag kom dit 08.29 fanns en hel människa på plats. Tydligen var jag inte den enda som velat sova lite extra, bara att andra faktiskt gjort slag i saken. Fem minuter senare var vi dock typ 10 pers och lektionen var överstökad på en halv timme. Lärar-Helena är nog extremt duktig på att snabbföreläsa. Hon är tvungen att ha närvaroplikt på sina föreläsningr för annars skulle nog ingen dyka upp. Det enda hon gör är att hon läser innantill från sina slides, ibland om hon är på kreativt humör byter hon ut något ord, så att det inte låter på pricken likadant. En sann pedagog.

Nu ska jag strax gå och inhandla en halv meter svart tyg och tio krokodiler.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0