..:städa städa:..

Idag har jag redan (hmm, klockan är nästan tre men ändå, det är ju lördag..) gjort läxor, dammsugit, varit bitter/stressad, nästan läst ut Män som hatar kvinnor, hört på bra musik, facebookat, läst tidningen, vikt kläder, löst korsord, kammat håret och druckit te + lite till. Det jag inte gjort än, men som jag överväger att göra, är moppa golvet och äta. Möjligen ska jag också vid tillfälle fixa mig i ordning inför kvällen. Eventuellt tar jag bussen till Anna då det är milslångt att gå dit och svinkallt. Och jag ha inte ännu bestämt mig för vilka skor jag tar..



Update: Nu har jag moppat golvet. Det kanske sku vara smart att göra det lite oftare än en gång i halvåret..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0