..:likkonturer:..

Gissa vad som mötte mej när jag i all sköns ro kom ut traskande från trapphuset (alltså hisshuset, det går ju inte trappor ända ner i det här mystiska huset..) i morse? Jo det här - likkonturer:


image59


Och jo - likkonturer är nog ett ord.

Idag har jag uträttat en massa - i mina mått mätt alltså - ärenden. Har bland annat hämta sådana papper som behövs till stipendieansökningarna och så har jag äntligen lyckats släpa mig iväg med mina gamla paltor till frälsningsarmén, det var inte en dag för tidigt. Sedan gick jag på skojakt, men det slutade med att jag kom med en plattång. Man kan ju fråga sig hur det gick till... 

Kommentarer
Postat av: Petski

Det där ser ju precis ut som jag! Hoppas att det inte var där man gick helt lugnt på lördagkvällen. Varför ser alla såna där precis lika ut? När man blir mördad så faller man ihop i exakt samma ställning, springande med kniven i högsta hugg...hmmm

2007-10-16 @ 14:07:49
URL: http://petskis.blogg.se
Postat av: Jossan

Hahah...den här gjord min dag!..fasen va rolig bild, tror du de stämmer:D?..ojoj..

2007-10-17 @ 11:09:03
Postat av: Emmi

Jossan: Ja du, jag betvivlar, men man vet ju aldrig...:)

2007-10-17 @ 12:46:40
URL: http://emppu.blogg.se
Postat av: Jossan

Hah..men de va iaf roligt:P..

2007-10-18 @ 10:44:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0