..:hoj hoj herr Bäver:..

I morse när jag kom från min länk och åkte upp i hissen steg en kille på på andra våningen. Artig som jag är, hälsade jag ju givetvis, men eftersom jag var en smula distraherad, dels av musiken som spelade i mina öronen, dels av att jag kände mig så risig, sade jag - istället för det hej eller moj jag ursprungligen tänkt säga - käckt hoj! På grund av musiken var min hörsel lite nedsatt så jag sa det dessutom ganska högt och tydligt. Till råga på elände var kille gräsligt snygg.. Och istället för att skratta bort min lilla felsägning, stod jag där och skämdes som en hund. Medan han, kan  jag tänka mig, stod där och flinade. Behöver jag nämna hur lång hissfärden kändes.. :)



Kommentarer
Postat av: Sasha

Haha, hoj hoj fru Baver eller Bever eller va ja nu borde skriva.... Kiva att du skoter gora-bort-sigandet dar hemma nar int jag e dar...

2007-10-25 @ 10:58:04
Postat av: Emmi

Sasha: Jo, jag börjar nog bli en expert på göra-bort-sig-andet...You'd be proud of me..

2007-10-25 @ 17:46:48
URL: http://emppu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0