..:galen dag:..

Idag började Stockmanns Galna Dagar. Jag och Anna var där och tvinnade på i x antal timmar. Herregud vad mycket människor där var. Underligt egentligen med tanke på att det sist och slutligen inte är så väldigt billigt, mest bara rörigt...Man tappar ju alldeles begrepp om vad som är förmånligt när man är där. Plötsligt står man med sju tandborstar i ett paket för endast 24 euro (blogg.se klarar tydligen inte av euro-tecknet...) i handen, och tycker att man gjort ett kap. (Tills man går till butiken brevid och ser att samma sak där kostar hälften, men det är en annan historia...) 

Jag fyndade iallafall ett par jeans (o dom va på riktigt billiga, 19,90, och fina. Antagligen håller dom enbart en liten tid, men what the heck...), värmeljus och Fazers choklad...Dacapon är för mig och den andra ska jag och Anna bjuda klassen på när vi ska hålla föredrag om Fazer nästa vecka. Vem har sagt att man inte får smöra lite...



Nu skall jag titta på Shrek den tredje - det ska bli så roligt. Jag älskar Shrek-filmerna, hoppas den här är lika bra som de tidigare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0