..:sitz i kväll!!:..

Jag ser så fram emot sitzen ikväll. Förhoppningsvis motsvarar kvällen mina förväntningar. Nu har jag bestämt mig för att ta svarta jeans, grå topp och vit väska. Dessutom ska jag inviga mitt fina diskokulehalsband.

Och jag ska ha sommarskor.
Hoppas det inte regnar.
Eller är svinkallt.


Temadagen
var förresten helt okej. Jag hörde bara på två av tre föreläsare, varav den ena av dem var en reporter som berättade ganska lättsamt och intressant om ekonomisk brottslighet, medan den andra var en jurist. Och han pratade, hmm, ja juristspråk. Långt och länge berättade han ingående om ett invecklat eko-brott som han varit åklagare för. Jag föll av kärran redan efter typ fem minuter.

Det roligaste var dock när han sa: Om ni märker något skummigt då är det nog bra att meddela polisen.

Dagens låt: Sara Love feat Milano Money - Glamour Bitch

Kommentarer
Postat av: Ida

Jaha, vart då ifrån?

2007-11-07 @ 21:56:27
URL: http://daaarlingen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0