..:dresscode: black and white:..

På onsdagen ordnar min klass först temadag under rubriken Ekonomisk brottslighet, vilket ska bli riktigt intressant. Det kommer olika föreläsare, bl.a. en kriminalöverkonstapel och berättar lite om ämnet. Därefter blir det sitz! Det är Black and White-dresscode och nu sitter jag och fundera på vad jag ska klä på mig. Syster Alexandra tipsade att jag kunde ta min Kakola-skjorta, vilket ju skulle vara ganska skojigt (Kakola är ett fängelse här i Åbo, för den som inte visste det..), men den är så casual så jag tror jag skippar den och istället tar den nya toppen jag köpte idag. Den är i och för sig grå, men vitt och svart blir ju grått tillsammans, så det får duga.

image106

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0