..:jädrans informationsbehandlingsuppgifter:..

Jag tänkte idag vara duktig och göra på mina informationsbehandlingsuppgifter, vars existens jag negligerat den senaste tiden, men det tog tvärstopp direkt. Jag fattar absolut ingenting av vad jag ska göra. Jag har inte en blekblå aning om hur ett ER-diagram över Jultomtens databas (jo det var en av uppgifterna..) ska se ut, jag vet inte hur man gör ett formulär över kundregistret i Access och jag kan definitivt inte begripa varför jag måste lära mig sånt här. 

Deadline för det här är i mitten av december och jag har hela tiden inbillat mig att det är långt dit ännu och att det absolut inte är nån panik med det hela. Tills nu, när jag plötsligt inser att det enbart är en månad kvar tills uppgifterna ska vara klara och inlämnade och jag knappt kommit någonvart. Varför varför varför har jag inte ansträngt mig lite mera tidigare - typ gått på lektionerna och sånt - och fått det här färdiggjort långt tidigare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0