..:helsingforsutflykten:..

Det var så roligt att hälsa på Moffa igår. Han blev så glad när vi kom och var för övrigt också på gott humör. Fast presenterna han fick förstod han inte riktigt vad han skulle göra med :) Det är tur att han trivs där på hemmet och inte vill hem hela tiden.

Momi bjöd, dagen till ära, på jättegod tårta med jordgubbar och marsipan hemma hos sig och vi tog sedan en bit med åt Moffa, som har blivit en riktig godisråtta på gamla dar, men han tyckte chokladpralinerna var godare..

Jag skulle så gärna bo någonstans lite närmare så att jag skulle kunna hälsa på både Momi och Moffa lite oftare.   




Kommentarer
Postat av: Ida

Haha, ja jag får alltid höra att jag är så negativ så ska försöka va mer positiv ;)

2007-11-12 @ 12:58:56
URL: http://daaarlingen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0