..:en lista i brist på annat:..

1. Vad tänkte du när du såg dig själv i spegeln första gången i morse? Herregud, vad har hänt? Håret var nämligen extremt extremt lockigt
2. Hur mycket kontanter har du på dig? Runt tjugo euro med god tur

3. Vilket ord rimmar på "test"? Dunderfest

4. Favoritplanet? Jorden, givetvis, men Saturnus kommer som god tvåa

5. Vem ligger fyra på missade samtal-listan på din mobil? Anna

6. Vilken är din favoritringsignal på din mobil? Sex and the City-melodin

7. Vad har du på dig på överkroppen just nu? En prickig topp och en grå college

8. Sätter du etiketter på dig själv? Etiketter? Såna där som man sätter på saftburkar då:)..?Inte så ofta isåfall

9. Vad är det för märke på skorna du har på dig? Hmm, jag har fårskinnstofflorna på fötterna, ingen aning om vilket märke dom är

10. Ett ljust eller mörkt rum? Ljust, i motsats till mitt som är väldigt dunkelt eftersom lampan inte funkar

11. Vad gjorde du vid midnatt? Läste
12. Vad står det i ditt senast mottagna SMS? ""Ai just, nåå då lär det vara ok :) d-r-i-s-c-h-a-r-e"
13. Var ligger ditt närmaste Seven Eleven? Ja du, det är nog väldigt väldigt långt borta

14. Vilket uttryck använder du mest? Det vet jag inte riktigt, men mycket mystiskt säger jag onekligen ganska ofta

15. Till vem sa du "jag älskar dig" senast? Jaa-a...

16. Vilken pälsbeklädda sak rörde du senast? Jag klappade grannens hund igår och så har jag ju nog rört mina tofflor...
17. Hur många olika sorters droger har du nyttjat de senaste tre dagarna? Inga, om inte choklad räknas..

18. Hur många rullar film ligger och väntar på att bli framkallade? Inte en enda, men massvis av digifoton väntar på att bli riktiga foton

19. Vilken ålder har varit bäst hittills? Barndomen, när man liten och bekymmerslös :)

20. Din värsta fiende? Tiden eller jag själv

21. Vad har du för skrivbordsbild på datorn just nu? Grönt fint gräs och klöver
22. Vad var det senaste du sa till någon? Jag tvätta förresten din handduk igår

23. En miljon dollar eller förmågan att flyga? Sekinerna skulle jag ta så klart :)
24. Gillar du någon särskild lite extra mycket just nu? Ingvar Kamprad

25. Senaste låten du lyssnade på? The Story - Brandi Carlile


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0